Een betaalbare combinatie van preventieve en reactieve Cyber Security diensten

Voor veel bedrijven ligt een cyber crime of IT-security incident op de loer zonder dat zij zich daar bewust van zijn. Steeds meer bedrijven hebben een cyber crime verzekering, maar die dekt meestal alleen de gevolgschade. Bedrijven hebben vooral baat bij goede preventieve maatregelen en directe hulp van security professionals bij een cyber security incident. NFIR biedt een Cyber Security Support Contract die precies in deze behoefte voorziet. Voor een gering bedrag per jaar, zonder eigen risico, bieden wij een zeer waardevol pakket met preventieve en reactieve diensten en is uw organisatie verzekerd van de allerbeste hulp!

De meeste organisaties hebben sinds de invoering van de AVG diverse activiteiten ontplooid om de verordening zo goed mogelijk na te leven. Sommige bedrijven hebben een Functionaris Gegevensbescherming in dienst, die de opdracht heeft gekregen om de naleving te garanderen. Veelal zijn diverse passende organisatorische maatregelen getroffen, maar welke technisch passende maatregelen heeft u getroffen? En wie toetst de effectieve weerbaarheid van uw systemen om uw “kroonjuwelen” en persoonsgegevens te beschermen?

Door gebruik te maken van dit Support Contract kan uw organisatie gedurende het jaar profiteren van diensten, die bewustwording bij medewerkers en het management op een laagdrempelige manier vergroten. Ook zonder een eigen privacy en/of security afdeling krijgt dit onderwerp de preventieve aandacht die het verdient en die de AVG vereist. Mocht zich onverhoopt toch een Security Incident voordoen, dan weet u wie u kunt bellen en staan wij gegarandeerd 24/7 voor u klaar tegen een gereduceerd Cyber Security Support Contract tarief.

Preventieve diensten binnen het Support Contract

  • 1-jaarlijkse phishing e-mail test om bij uw medewerkers cyber bewustwording te stimuleren
  • 1-jaarlijkse collectieve cyber awareness training voor het Management of de Directie van uw organisatie
  • 1 uur kosteloos telefonisch IT-Security advies per kwartaal
  • Geautomatiseerde wekelijkse vulnerability scan van 2 publieke IP-adressen

Reactieve diensten binnen het Support Contract

  • 24/7 gegarandeerd beschikbaar indien u geconfronteerd wordt met een IT-Security incident
  • Binnen 3 uur een Incident Response team beschikbaar bij u op locatie in Nederland
  • Het support contract dekt het intake gesprek (triage) van 1 incident p/j zonder kosten

Bedrijven die het Cyber Security Support Contract afnemen bieden wij tevens gedurende de looptijd van het contract 25% korting op het standaard uurtarief bij Incident Response werkzaamheden (na de intake) en 15% korting op het standaard uurtarief bij de afname van Pentesten.

Wij informeren u graag over de details en de jaarlijkse fee van het Cyber Security Support Contract.

 

Wees voorbereid met het Cyber Security Support Contract.

Steeds meer bedrijven hebben een cyber crime verzekering, maar die dekt meestal alleen de gevolgschade.
NFIR biedt een zeer waardevol pakket met preventieve en reactieve diensten, u bent dus verzekerd van de allerbeste hulp!

Steeds meer bedrijven hebben een cyber crime verzekering, maar die dekt meestal alleen de gevolgschade. NFIR biedt een Cyber Security Support Contract dat voorziet in directe hulp bij een cyber security incident en preventieve maatregelen biedt om een cyber security incident te voorkomen. Voor een gering bedrag per jaar, zonder eigen risico, bieden wij een zeer waardevol pakket met preventieve en reactieve diensten en is uw organisatie verzekerd van de allerbeste hulp. 

Bij preventieve diensten denkt u aan:

  • 1-jaarlijkse phishing e-mail test om bij uw medewerkers cyber bewustwording te stimuleren
  • 1-jaarlijkse collectieve cyber awareness training voor het Management of de Directie van uw organisatie
  • 1 uur kosteloos telefonisch IT-Security advies per kwartaal
  • Geautomatiseerde wekelijkse vulnerability scan van 2 publieke IP-adressen

Bij reactieve diensten denkt u aan:

  • 24/7 gegarandeerd beschikbaar bij IT-Security incidenten
  • Binnen 3 uur een Incident Response team beschikbaar bij u op locatie in Nederland
  • Een support contract dekt het intake gesprek (triage) van 1 incident p/j zonder kosten