Cyber security support contract

Een betaalbare combinatie van preventieve en reactieve Cyber Security diensten

Voor veel bedrijven ligt een cyber crime of IT-security incident op de loer zonder dat zij zich daar bewust van zijn. Steeds meer bedrijven hebben een cyber crime verzekering, maar die dekt meestal alleen de gevolgschade. Bedrijven hebben vooral baat bij goede preventieve maatregelen en directe hulp van security professionals bij een cyber security incident. NFIR biedt een Cyber Security Support Contract dat precies in deze behoefte voorziet. Voor een gering bedrag per jaar, zonder eigen risico, bieden wij een zeer waardevol pakket met preventieve en reactieve diensten en is uw organisatie verzekerd van de allerbeste hulp!

De meeste organisaties hebben sinds de invoering van de AVG diverse activiteiten ontplooid om de verordening zo goed mogelijk na te leven. Zo hebben sommige bedrijven hebben een Functionaris Gegevensbescherming in dienst, die de opdracht heeft gekregen om de naleving te garanderen. De praktijk toont aan dat  er veelal diverse passende organisatorische maatregelen  zijn getroffen, maar welke technisch passende maatregelen heeft u getroffen? En wie toetst de effectieve weerbaarheid van uw systemen om uw “kroonjuwelen” en persoonsgegevens te beschermen?

Door gebruik te maken van dit Cyber Security Support Contract kan uw organisatie gedurende het jaar profiteren van diensten, die bewustwording bij medewerkers en het management op een laagdrempelige manier vergroten. Ook zonder een eigen privacy en/of security afdeling krijgt dit onderwerp dan de preventieve aandacht die het verdient en die de AVG vereist. Mocht zich onverhoopt toch een security incident voordoen, dan weet u wie u kunt bellen en staan wij 24/7 voor u klaar tegen een gereduceerd Incident Response tarief.

Preventieve diensten binnen het Support Contract

  • 1-jaarlijkse phishing e-mail simulatie om bij uw medewerkers cyber bewustwording te stimuleren
  • 1-jaarlijkse collectieve cyber awareness training voor het management of de directie van uw organisatie
  • 1 uur kosteloos IT-security advies per kwartaal
  • Geautomatiseerde wekelijkse vulnerability scan van 2 publieke IP-adressen

Reactieve diensten binnen het Support Contract

  • 24/7 bereikbaar indien u geconfronteerd wordt met een IT-security incident
  • Het CERT van NFIR tracht binnen 3 uur beschikbaar te zijn bij u op locatie in Nederland (Waddeneilanden uitgesloten)
  • Het Cyber Security  Support Contract dekt het intake gesprek (triage) van 1 incident p/j zonder kosten

Bedrijven die het Cyber Security Support Contract afnemen bieden wij tevens gedurende de looptijd van het contract 15% korting op het standaard uurtarief bij Incident Response werkzaamheden (na de intake) en 15% korting op het standaard uurtarief bij de afname van Pentesten.

Wij informeren u graag over de details en de jaarlijkse fee van het Cyber Security Support Contract.

Wees voorbereid met het Cyber Security Support Contract.

Steeds meer bedrijven hebben een cyber crime verzekering, maar die dekt meestal alleen de gevolgschade.
NFIR biedt een zeer waardevol pakket met preventieve en reactieve diensten, u bent dus verzekerd van de allerbeste hulp!

Steeds meer bedrijven hebben een cyber crime verzekering, maar die dekt meestal alleen de gevolgschade. NFIR biedt een Cyber Security Support Contract dat voorziet in directe hulp bij een cyber security incident en dat preventieve maatregelen biedt om een cyber security incident te voorkomen. Voor een gering bedrag per jaar, zonder eigen risico, bieden wij een zeer waardevol pakket met preventieve en reactieve diensten en is uw organisatie verzekerd van de allerbeste hulp. 

Bij preventieve diensten denkt u aan:

  • 1-jaarlijkse phishing e-mail simulatie om bij uw medewerkers cyber bewustwording te stimuleren
  • 1-jaarlijkse collectieve cyber awareness training voor het Management of de Directie van uw organisatie
  • 1 uur kosteloos IT-Security advies per kwartaal
  • Geautomatiseerde wekelijkse vulnerability scan van 2 publieke IP-adressen

Bij reactieve diensten denkt u aan:

  • 24/7 bereikbaar bij IT-Security incidenten
  • Indien mogelijk is er binnen 3 uur een Incident Response team beschikbaar bij u op locatie in Nederland (best effort)
  • Een support contract dekt het intake gesprek van 1 incident p/j zonder kosten
Scroll naar top