Centric

Centric is een bedrijf met circa 3.700 professionals die vanuit Nederland, België, Duitsland, Litouwen, Noorwegen, Roemenië, Zweden en Zwitserland opereren. Centric bedient haar klanten met meer dan 200 softwareoplossingen en heeft dagelijks miljoenen gebruikers.

Centric heeft drie kernwaarden die de basis vormen van de bedrijfscultuur. Bij Centric draait alles om het creëren van een cultuur waarin iedereen trots is op wat hij doet. In alle opzichten groeit en zich ontwikkelt, zich een gewaardeerd teamlid voelt en open met iedereen kan communiceren. Dit doen ze door vast te houden aan deze drie kernwaarden: ‘Act as one’, ‘Keep Improving’, ‘Create Impact’.

Bekijk ook deze NFIR partners:​

SECURITY INCIDENT BIJ UW ORGANISATIE?

De volgende 30 minuten zijn van cruciaal belang​!

De eerste 30 minuten na een cyber security incident zijn cruciaal, omdat een snelle en adequate reactie de schade kan beperken. Daarnaast kan verdere verspreiding van de aanval worden voorkomen en kan essentieel bewijsmateriaal veiliggesteld worden voor nader onderzoek.

Ons Computer Emergency Response Team (CERT) staat 24/7 klaar om bedrijven en organisaties te ondersteunen bij IT-beveiligingsincidenten.

NAVO top, NFIR incident response bereikbaarheid

Vanwege het verhoogde risico op verstoringen in het mobiele netwerkverkeer tijdens de NAVO-top, heeft NFIR voor de periode van 20 juni tot en met 26 juni een alternatief telefoonnummer indien het reguliere IR-nummer niet bereikbaar is: +31 6 3928 3344. U kunt via Whatsapp naar dit nummer bellen of via Signal nadat u een bericht heeft gestuurd.